Zynpppppppp benim 21 ay oldu hala kalın kırmızı bir çizik. Doktora sormuştum oda vücut yapısıyla alakalı böyle kalır demişti benim de moralim bozuluyor gördükçe. Ama iyileşmiyor 2. düşünüyorsan belki onda düzelir canım. Bide hemşire arkadaşıma sormuştum estetik ameliyatla düzeliyor ama sezeryan gibi ağırsı olur demişti.