feldspar sizin yazdiginizi gorunce benim de aklima geldi. 2 aksam once aldik bizde ayin 9unda aşımız. Hemen eczaneyi aradik. Sorduk. Dolabımız 18 derecede duruyor. 25 derece uzerinde bozulur dedi. Sakin dondurmayın, yumurtalık kısmında dursun herhangi bi sorun olmaz dedi.