Eymeniko_ Zamaneannesi bilgim yok canım ama duyduğum kadarıyla aventin biberonunu öneriyorlar meme ucuna benziyomuş sanırım ondan
Buse97 Zamaneannesi benim de 6.aydan sonra kesinlikle almıyo biberon ve mama veriyorum artık kaşıkla veriyorum mamayı gece ağlarsa bazen alıyor biberonu bazen uyurken bile almıyor çok zor bi durum 😔