ElifBektas Sütümü sağdıktan sonra içerisinde süt parçaları gibi sümüksü parçalar çıkıyor tıkalı kanallar açılıyor diyen var sütün kaymağı bu diyen var başına gelen var mı
A1s2a3m4 ElifBektas pıhtı gibiyse tıkalı kanal acılıyo ama minik minik nokta gibi parçalara kaynak biberonla koyun dolapta yarım saat bekletin kenara yapışır o yağlar benim hem gögsüm mastit oldu tıkalı olunca pıhtılı süt geldi hemde sağıyorum suan bende de minik yağlar gözüküyor
Amine8 A1s2a3m4 siz o sütü içirdinizmi peki bebeğinize ben döküyorum içim gidiyo içirsem bişey olurmu acaba
ElifBektas Her sağımda küçüklü büyüklü oluyor beklettiğimizde üstte çıkanı demiyorum bildiğiniz pıhtı gibi [URL=[IMG][/IMG][/URL]
Alyaaas ElifBektas bende oldu o ve ben o sütü dokttm göğsümde bozuldu diye düşündüm 5 6 saat sagmamistm b
Zask ElifBektas Hayır anne memesindeki sütün sıcaklığı değişmez, bozulmaz. Ama uzun süre sağmazsanız sodyum miktarı artıyormuş. Ama bebekler içiyor sorun olmuyormuş hatta o tadı seviyormuş bebekler. Sütün yağı olabilir.
Amine8 ElifBektas o dediğiniz şey bendede oldu ne olduğunu anlayamadım göğsümdeki yaradanmı çıktı acaba dedim araştırdım ama pek bişey bulamadım
PPrensannesiiii Bende de oluyor sağdığımda o son süt yağlı olan kısım bence ben bebeğime veriyorum herhangi bi olumsuzluk olmadı