Esraogey 1prens1prensesannesii ben hiç kullanmadım ya hasta olacak diye korkumdan hemen giydiriyordum banyodan sonra , ankastre setimi siliyorum parıl parıl parlıyor 🤪🤭
Rmys19 Hangi yağları kullanıyorsunuz ben dalin inkini almıştım ilk başlarda bı iki kere kullandım bıraktım üstünde önce masaj yapın sonra duş aldırın yazıyordu.
Smrenes İlk zamanlar çok kullandım şuan kullanamıyorum çok hareketli çünkü himalaya bebek yağını kullanmıştım hatta öyle ki konağını bile geçirdi o yağ.. Silinmez diye biliyorum zaten giyinene kadar emiyor onu vücut.
Thanim 1prens1prensesannesii ilk zamanlar bünchen in yağını duştan sonra sürüyordum fakat sonra bir daha hiç kullanmadım
Esracm 1prens1prensesannesii hic tavsiye etmem bebek yagini.onum yerine himdistan cevizi yagi kullanmanizi tevsiye ederim.silmenize gerek yok canim
ezgiylmz33 Bubchen marka kullanıyorum ben içeriği tamamen saf instagramda muhendisinoglu sayfasında tavsiye ediyordu çok memnunum tavsiye ederim👍🏻