Sezaryen ile doğum yaptım. Bugün bebeğim 7 günlük oldu. Ama sütüm o kadar az ki tek sağımda iki memeden 20 cc ancak çıkıyor. Artması için elimden gelen her şeyi yaptım. Bol su, rezene, takviye çaylar, dereotu ve diğer yeşillikler, kuruyemişler vs. Ama olmuyor.
Lütfen bana bi yol gösterin. Bebeğim memeyi ağzına alıyor sakız gibi çiğniyor sadece. Biliyorum yeterince süt gitmiyor ağzına 😞