Neselibebek geçmiş olsun🙏🏻 Umarım az şeye alerjisi çıkar. Lakin alerjisi olan şeyleri asla yememelisiniz. Az da çok da olsa bebeğinize kötülük yaparsınız. Yeni başladığınız için size zor geliyor şu an sonra zamanla alışacaksınız. 5 buçuk ay geçti şu an hiçbir şey zor gelmiyor 🤣
tatlı konusuna gelecek olursak maden suyu ekleyerek normal kek tariflerini yapabilirsiniz
çaylı kek yapabilirsiniz
bir de şekerpare tarifi var
2 yumurta (birinin sarısını üstüne sürmek için ayırın)
1 çay bardağı irmik
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı pudra şekeri
aldığı kadar un
şerbeti 3 su bardağı su, 2 su bardağı şeker, bir dilim limon
şerbet soğuk şekerpareler sıcak olacak. 180 derecede kızarıncaya kadar pişirin o kadar.
yumurta yiyor musunuz bilmiyorum tabi 🤷♀️
vegan cartedor ve magnum var
coquette vegan pasta var migrosta bunları da deneyip dokunup dokunmadığına bakarsınız