Pamukprensveannesi selam hanimlar 2 ay oldu sezaryen olalı bugün dikisim çok acıyor sebebi nedir acaba bi bilginiz varmı? Teşekkürler
VERA19 Pamukprensveannesi Çok ağır bişey kaldırmışsanız olur.Ben su damacanasını taşıdığım zamanlar oluyordu
Zahidenur79 Pamukprensveannesi 6 ay olacak hala kızarıyor göbekli olduğum için hep kuru tutmaya çalışıyorum