Mhulya011 hiç öyle düsünmeyin. Benim bebegim de kolikti sabah kahvaltıda sadece peynir ekmek yiyodum gaz vs olmasın diye. Aç duruyodum bütün gün yediğim dokunacak diye, hoş gaz olacaksa oluyor o da çare olmadi.
Kafana takip dert edinme. Bol yeşillik dereotu ye, bol bol su iç.. sütün yetmese bebis ac kalır doymaz hep aglar, korkma endişe etme..