Hanımlar civil den ürün alıp siparişi iptal olan oldumu. Depodan tedarik e dememişler iptal etmişler para iadesi yapılacakmış aradım hafta için para yatmış gözüküyor dedi ama hesap hareketlerinde gözükmüyor fatura dekont gönderelim dediler bida ses cıkmadı. 😑Karşılasan oldumu böyle durumla ne olcak simdi 122 TL di😑😑