Kızlar 2 hafta önce başvuru yapmıstım e devlette değerlendirmeye alınmamıstır vs yazıyor tesaduf ptt ye para cekmek ıcın gıttıgımde pandemının cıktıgını ogrendım yanı para yatmıs ama konutta odeme dıyor dedı eve gelcek dedı gelen gıden yok sonra msj geldı ptt ye kımlıgınızle basvurun hala alınmamıstır dıye gıbısnden gıttım yıne aynısını dıyor eve gelcek dıyor yanı bu para kesın yatmısmı dedım evet dıyor ama cekemıyorum varmı boyle olup cekebılen allah askına yanı vercekseler versınler bı paraya otuz defa gıdıyoruz boyle bı sacmalık gormedım dalgamı gecıyolar ınsanla anlamadım zaten bebegımden cıkamıyorum sureklı ee mesaj gelıyo gıdıp alın gıdıyorum yok sinirlerim bozuldu 😢