aysnub 2 aylık bebeğim sürekli huzursuz ya kusuyor ya da gazı var ya da uyuyor gelişiminde olması gereken hiçbirşeyi yapmıyor ne gülüyor ne ses çıkarıyor
Minigim_ aysnub atak haftası olabilir canım 2ay12 günlük sabah çok neşeli oluyoruz özellikle sonrasında mıkırdanmayla geçiyor günlerimiz gaz damlası kullanıyoruz
aysnub Doğduğundan beri böle hiç mutlu değilim herkes çocuğum oldu diye mutlu olur malesef ben kendimi anne olarak bile hissedemiyorum hergün problemli problemsiz geçen bir gün bile yok