nilikoo Yana yatırmak güvenli,sol ya da sağ.Ay olarak çok küçük değilse yüz üstü de yatabilir,ama sırt üstü yatırmak güvenli değil kusarsa vs.Ben kızımı 4 ay boyunca yan yatırdım ama 4 aydan sonra yan koyduğumda bile kendi kendine dönüp yüz üstü uyumaya başladı hala da yüz üstü uyuyor öyle seviyor :)