defnesmomm Merhabalar, Sürekli mama kullanan anneler, hangi sitelerden alışveriş yapıyorsunuz. Market ve eczanelerde daha pahalı oluyor mamalar malum. Teşekkürler şimdiden. 🌼
Bsecill defnesmomm valla yazıyorum hipp cambiotic diye hangisi en ucuzsa ordan kapıyorum bi tane 😊 bilmediğim bir sitede çıkarsa önce sitenin güvenirliğini araştırıyorum tabi en son b&g de acayip bi indirim vardı mesela indirim kovalıyorum kısaca elimde olsa bile güzel bir indirim varsa alırım sonuçta kullanılacak
Elif2302 defnesmomm bebelac gold ikili paket 1800 gr 149 a alıyorum hepsiburadadan.Normalde 169 ara ara indirime giriyor sürekli takip ediyorum.İndirime girdiği an 5-6 kutu alıyorum ikizlerim var mama dayanmıyor 🤷🏻♀️😃
Bsecill defnesmomm bi ara çok ama çok güzel bir kampanya yaptılar 350 gram 50 tl gibi bişeydi fiyatlarda çok düşmüyor, eczanede falan ne kadar bilmiyorum en son e bebekten 350 gramı 65 e aldık
defnesmomm Bsecill aynen canım, geçen hafta filan 54₺ idi, kızım çok zor alıştı mamaya o sebeple yeni kutu almak istemedim. Birkaç gündür içiyor mamayı, yeni kutu alalım diye düşündük ama artmış hemen 😊
Bsecill defnesmomm ayy benim ki bi içiyor ki anasının memesinden daha iyi sanki böyle hevesli hevesli içiyor yavrum 😂
Neslihannn_ Elif2302 ne guzel denk getirmissiniz ben hep 169a gördüm hiç indirim yakalayamadım. 2 aylık olmak üzere bebeğim, 15 günde bitiveriyor yaklaşık. Allah size kolaylık versin 2 bebişle daha zor 🙏😊
Elif2302 Neslihannn_ ben her gece bebelere mama içirirken bakıyorum mutlaka 😅 Zor canım allah hepimize yardım etsn inşallah☺️
Neslihannn_ Elif2302 ben de düzenli kontrol edeyim bundan sonra, stok yaparım. Çünkü bi bakıyorum mamamiz var bi de bakıyorum bitmiş 😱😱😁