Birogretmenanne Anneler oğlumun kakasında 2 gündür nokta kadar kan vardı. Doktorumuz kanı takip edelim artarsa test yapalım dedi. Bugün kakasında 3 tane yeşil mercimek kadar kanımsı et parçası gibi bisey cıktı. Acile götürsem mi yoksa yarını beklesem mi? Yarın sabahtan kendi doktorumuza gideriz ama ya ciddi bişeyse diye şimdi acile de gotursem mi bilemedim. Kendi doktorumuz daha dönüş yapmadı ben de burda daha önce böyle bi durumla karşılaşan var mı diye size de sormak istedim. Lütfen cevapsız bırakmayın. Resim yükleyemiyorum dün kan için yükledim fakat forum kuralları gereği silindi post.
Deletedmom277 Birogretmenanne Acelesi yok, yarın muhakkak doktora gidin. Bence çocuk alerji uzmanına ya da çoçuk gastroenteroloji uzmanına gidin derim. Kakasında mukus oluyor mu
Zeyzey2019_ Birogretmenanne acil doktoru şimdilik birşey yapamaz. Alerji testlerini doktorunuz isteyebilir diye düşünüyorum. Yarına kadar bekleyebilirsiniz ama sabah hemen gidin çok kalabalığa kalmayın. Randevu yoksa bile doktorunuzu arayın ilk hemen sizi alır umarım.
Birogretmenanne Deletedmom277 evet mukus var zaten uzun süredir alerji ihtimaline karşı diyetteyim. Doktorunuz kesin sonuc icin 6. Ayı bekleyelim dedi. Bugun bunu gorunce ne yapacagimi bilemedim.
Deletedmom277 Birogretmenanne Bugün ve dün akşam ne yemiştiniz ? Bir şey alerji yapmış belli demek ki aciliyeti yok doktora yarın da gidebilirsiniz hem acilde ki doktor bebeğiniz alerji geçmişini bilmediği için doğru yönlendirme yapamaz bence, anlamaz da
Birogretmenanne Deletedmom277 dün daha önce yediklerimden farkli hicbirsey yemedim. Haklısınız da yine de bu kakasindaki inceleyebilir miyim diye gitmeyi düşündüm.
Birogretmenanne Zeyzey2019_ sabah ilk sırada giderim mutlaka. Alerji belirtilerimiz ileri seviyede olmadığı için testi erteliyordu bir de 6 aylık olsun daha kesin sonuç versin diye ama artık yarın yaptirmayi isteyeceğim.
Deletedmom277 Birogretmenanne Ağır bir koku var mı ? Mikrop falan mı kapmış acaba. Kaka tahlili verirsiniz ama oradan neye alerjisi olduğunu anlayamazsınız sanırım. Sık sık kaka yapıyor mu ishal mi kakası
Birogretmenanne Deletedmom277 yok kokusu herzamanki gibi. Sadece anne sütü aldığı için de sulu şekilde kakası. Yani bilemedim ki ne olduğunu. Öyle bi huzursuzluğu, sıkıntısı, ateşi veya ağrısı falan da yok keyfi yerinde ama niye boyle oldu anlamadim.
Deletedmom277 Birogretmenanne anladım yaptınız diyette kaçak yoksa, başka bir besine alerjisi olabilir. Test yaptırmakta fayda var gerçi çoğu bebekte alerji varsa bile testte çıkmıyor
Birogretmenanne Deletedmom277 yanı o kadar dikkat ediyorum ki. Yoğurt tereyağ gibi besinlerden içine çeker diye tahta kaşık bile kullanmayı bıraktım. Asla paketli gıda tüketmiyorum her ihtimale karşı. Yeni besinler eklemeye korkuyorum alerjik olur diye. 15-20 çeşit varsa vardır yediğim besin. Salca domates bunlar 3 aydır yok. Dediginiz gibi testte çıkmama ihtimali de var. O yüzden doktorumuz biraz ağırdan alıyordu. 3 gün öncesine kadar öyle çok ciddi belirtimiz yoktu diyet yaptığımdan beri. Ama ne oldu ne etkiledi bilemedim.
Deletedmom277 Birogretmenanne Neler tüketiyorsunuz mesela. Yani sürekli mukus var mı bugün mukus + kan mı gördünüz, yoksa mukus kesilmişti bugün mukus +kan mu gördünüz. Ayrıca kızımın çok yüksek derecede alerjisi var ama kakasından 2 kere kan gelmişti 6 ayına kadar. Yani her alerjik bir şeyde kan gelecek durumda yok. Mukusta belirti sayılıyor dana etini kestiniz mi ? Emzirirken yüzünde döküntüler oluşuyor mu
Birogretmenanne Deletedmom277 kısaca yediklerini yazayım. Bunlar dışında bisey tüketmiyorum. Zeytin, ekmek, çay, makarna, pirinç, bulgur, kırmızı ve yeşil mercimek, şehriye, havuç, marul, salatalık, barbunya, pırasa, soğan, patates, sarımsak başka bisey yok.
Birogretmenanne Deletedmom277 mukus artıp azalarak devam ediyordu. Bugün daha az vardı. Ve çok gürültülü şekilde yaptı kakasını.
Birogretmenanne Deletedmom277 eger farkli bisey yersem yüzünde bi kaç tane kızarıklık oluyor ve geçiyor. 3 gündür öyle bi kizariklikta olmadı.
Birogretmenanne Deletedmom277 Dana eti, tavuk eti, balık, yumurta, süt, yoğurt, tereyağ bunlar 3 aydır yok.