Evelinam bizim uc bucuk aylik . bu durumu ara ara yasiyoruz. 3-4 gun gayet guzel emerken, bir gun geliyor asla emmiyor. Aciktigi icin de agliyor. O zamanlarda sutumu Sagip biberonla veriyorum. 2. Aydan beri oluyor bazen . Sonra yine meme emiyor. Memeyi birakmadi yani. Emzik de kullaniyor bu arada.