Yanne ah canım ah bizde bayram dan bu yana böyleyiz küçük sivilce ve kizarikla başladı yüzü çok kasiniyordu yüzü elleri o yüzden surekli yuzundeydi o minicik tırnaklarıyla kanatiyordu eldiven giydirdim o da sert olduğu için daha çok tahriş yaptı drumuzla irtibata geçtik 2 tane krem verdi onları karıştırarak sürdük geçer gibi oldu ama sonra yeniden tekrarladı😔 bu defa daha çok kızardı drumuzla tekrar irtibata geçtik dermatit olmuş dedi 2 tane pomad önerdi onlri kullandık 8 gün boyunca ama yine geçer gibi oldu sonra arttı dr hassas alerjik cildiyey gösterin dedi. yarın başka bir Dr bulduk ona gidicez . çok canım sıkılıyor onu öyle gordukce ve uyurken kundak yapiyiruz ona da ayrı canım sıkılıyor yavrum bu sicakta bunaliyor iyice😔 sen bilirsin ama ilerlemeden Dr götürün derim