Duygusm 20 25 günlük falandı yüzüstü yatırmaya başladım. Dediğin gibi gündüz uykuları cok kısaydı ve göğsümüzde uzun uyuyordu. Bi deneyelim dedim aman allahım uzun uyudu, 🤦♀️ geceleri yan yatırıyorum gündüz yüz üstü ama tabi hep gözüm üstünde oluyordu.çok şükür biz hiç boğulma tehlikesi atlatmadık. Kafası topaç gibiydi sürekli kaldırıp çeviriyordu 20 günlükken bile. Şimdi 18 aylık hala öyle uyuyor ben yan yatırsam da kendi dönüyor.