SinyorinA doğduğundan beri uykuya çabuk dalamıyodu ama bi şekilde uyuyodu. Sonra 2-3 aylıkken 2 saate bir 1,5 saat falan uyumaya başladı. Sonra güdüz uykuları bitti yaklaşık 2 aydır falan gündüz uykusu yok diyebilirim. Uykuya dalamıyo. Uykusu var huzursuzlanıyo hengi yöntemi denersem deneyim uyuyamıyo artık sinirlerim bozuldu