Brna-34 zaten ben de öyle yaptım canım doktor yönlendirip sana bir kağıt veriyor. Sen de radyoloji bölümüne veriyorsun eğer bugün yer varsa bakıyor yoksa randevu verip başka zaman gidiyorsun . Doktora gitmene gerek kalmadan radyoloji birimine gidiyorsun. Benim olduğum devlet hastanesi böyle takip ediliyor. Sizde nasıl bilmiyorum canım. Şu oğlum çıkıklık var tekrar doktora gidip tekrar yönlendirecek. Çünkü doktor erken getirmişsin dedi. 2 aylıkken yapılıyor ben 1 aylık Ken götürdüm