eyma benimde çok ağrı yapıyordu özellikle popo yakınında olan bir dikiş otururken canimi çok acitiyordu çok bastırmadan oturuyordum. 1 2 hafta çektim o ağrıyı eğilip kalkarken dikkat et. Tuvaletteyken çok fazla peceteyi bastırma. Doktor bi krem bi ağrı kesici yazmıştı ama almaya fırsatım bile kalmamıştı. Biraz dikkat edersen çabucak iyileşir umarım geçmiş olsun ☺