Merhaba anneler yeni doğum yaptı 2 günlük bir kızım var. Ikıncı çocuğum çokta tecrübesiz değilim fakat hastaneden eve geldik gece kızım uyumak bilmedi sürekli meme istedi. Uyudu 10 dk sonra ciyak ciyak ağladı. Ilk bebeğimde böyle olduğunu hatırlamıyorum. Kayınvalidem ve annem aranıyor aranıyor doymuyor diye psikolojimi bozmaya başladılar. Göğsümü sıktığimda kolostrum var hafid rengi değişmeye başlamış. Bi akıl verin mama alsammı denesemmi yoksa uyumak için mi emmek istiyodur