BirBabaHindi ben de her gün banyo yaptırıyorum, zaten acemi olunca bi gün bi yeri temiz olmuyor bi gün başka bi yeri 😁😁 yıkadıkça büyür toparlar kendini dedi annem, banyodan sonra da rahat uyuduğu için her akşam yıkayıp yatırıyorum, suyu sevince iyi oluyor bizim için de 😊