Kızlar bebeğim dört gün önce 3. Ayına girdi ve o günden beri uyuturken hep ağlıyor ayağımda sallayarak uyutuyordum ayağımdan indirince uyanıyordu zaten zordu iyice zor oldu yatırıp sallamaya başlayınca ağlıyor bu Bi dönem mi acaba geçer mi sizler de yaşadınız mı