Masalikoo
cildi daha çok hassas olduğu için su dan etkilenmiş olabilir
bizim doktorumuz göbek düşene kadar banyo yaptırmayın demişti
göbeği düşene kadar zeytinyağı sürdük her gün daha kolay düştü göbeği
şuan biz 2,5 aylığız 2 günde bir duşa giriyoruz biri şampuanlı biri şampuansız
şampuan kullandığımız gün vücudumuza da bebek yağı sürüyoruz yumuşacık oluyo cildi