Epidural sezeryanla doğum yaptım 14.5 kilo almıştım 10 gün oldu doğum yapalı resmen yerimden bile kalkmıyorum yürüyüş bile yok ona rağmen 4.5 kilo fazla var göbeğim hiç kalmadı eski haline döndü yani diyeceğim o ki iyi bi spor geçmişiniz varsa bişey yapmasanızda vücut hızla toparlıyo sıkılaşmak ve formu korumak için hazır oldugunuzu düşündüğünüz an spora dönebilirsiniz