Bebeğim 39 günlük oldu bugün.doğduğunda yenidoğan yoğunbakımda yattı biberonla besleniyor bi türlü memeye alıştıramadık.sütümü sağıp veriyordum zaten az geliyordu .3-4 gündür sağlığım süt daha da azalmaya başlamıştı dünden beri 10 ml max 20 ml sağıyorum artık buna dayanamıyorum napacağımı şaşırdım bebeğime yetemiyorum bakamıyorum sürekli ağlıyor hiç uyumuyor bide üstüne sütüm kesiliyor .böyle durumla karşılsşan anneler sizler neler yaptınız?beslenmeme dikkat ediyorum ten tene temas yapıyorum 4-5 lt su içiyorum süt yapan besinler tüketiyorum hergğn bugün bebeğim emecek gerşey daha güzel olacak diye uyanıyorum ama herşey daha da kötüye gidiyor sanki bebeğimi bi türlü sakinleştiremiyorun beni kabullenemediğini düşünüyorum artık