Ecemim merhaba öncelikle hayırlı olsun Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin , benim oğlum 2,5 aylık ben tam 40. Haftada Doğum yaptım ilk başlarda benim de sütüm çok çok az geliyordu ve tabii yetmediğini zannedip hastanede sma mama veriyorduk 30ml 2 saatte bir veriyorduk . Eve geldiğimizde de bu durum değişmedi çok moralim bozulmuştu sütün yetmiyor doyuramıyorum oğlumu tabii etrafımdaki insanlar psikolojimi çok etkiledi çocuk her ağladığında aç bu çocuk sütün yetmiyor deyip duruyorlardı tabii o kadar cahiller ki bizde bilmiyormuşuz eşimle meğerse çocuğa yaklaşık 1 tatlı kaşığı süt yetiyormuş midesi küçücük zaten ve emzirdiğimde hemen yorulup uyuyordu miniğim o yüzden 2 saati bekleyemiyordu yarım saatte bir bazen 1 saatte 1 emziriyordum hatta yetmiyor diye 15 gün mama kullandık zaten mamayı kabul etmeyip hep kusuyordu . Yani sen her zaman emzir her ağladığında emzir mama verme sen emzirdikçe sütün artacak şimdi Benimde çok şükür arttı ..