Efe2811 ben ilk zamanlar çok evham yapardım. İnternetten okudukça aman mukuslu kaka kötü diye düşünüp hemen doktoru arardım. Her seferinde biraz takip et tekrarlarsa gel tahlil yapalım derdi ama 1 bezde varsa diğerinde olmazdı. Sizde takip edip pazartesi tahlil yaptırabilirsiniz devam ederse.