Yaklaşık 2 aydır böyle ikisini fitille birinide kulak çöpüyle yaptı yaptıgı katı degil sıvıda degil orta kıvamlı kabız degil ama yapmıyor ıkınıyor gazı yapınca bırakıyor bugün 8 gün oldu yine müdahale etmezsem yapmayacak yine dr götürmelimiyim bu durumu yasayan var mı kendiliğinden geçer mi