Merhaba arkadaşlar, 23 Nisanda sezeryan oldum 46 günlük kızım var 6 hafta kanamamın süreceğini söyledi doktorum dediği gibi de oldu sonra kesildi bir hafta gelmedi ve eşimle birlikte olduk sonraki gün kanamam oldu 5 gün sürdü doğum kanamasından çok daha kırmızı şekilde geldi ve bitti sanırım regl oldum ve bir kaç gündür sütüm ün yetmediği kanaatına vardım neden mi! Kızım memeyle kavga eder oldu aglıyor vuruyor elleriyle memedeyken sagım yapayım dedim normlden az geldi bu durumu yaşayan var mı yani sütü azalan regl olup ?