Cansuu1 Kizlar sutum bebegime kilo yapmiyordu son care mamaya basladik. Doktorumuzun tavsiyesi uzerine. Ama sanki gogsum eskisi kadar dolmuyor. Boyle birsey mumkun mu
Ayvaaaaa Cansuu1 evet canım mümkün, bizde sütle besleniyorduk sonra süt+mama oldu şimdi ise %99oranında mamayla besleniyoruz 😢
ikos58 Cansuu1 dogumdan berı meme+mama kullandık. 5.5 aylıgız. Ilk aylarda gunde 5 kez mama verırken sımdı sadece 2 kez verıyorum. Benım azalmadı ama sutum artsın dıye bır cok sey yaptım ve 7kg aldım ne yapalım mınık canavar ıcın razıyım 😁
Oznur Cansuu1 bende mama veriyorum ama gunde en fazla 3 kere veriyorum geri ful emiyor o yizden boyle bi sorun olmuyor emmeyi azaltirsan sutte azalir
B007 Cansuu1 canım göğsünü sürekli sağmalısın göğsünden ne kadar süt çıkarsa beyin bi dahaki süt üretimini ona göre yapar sen sürekli sağ sütünü bebeği emzirip sütünü ver sonra da 30 cc mama ver sütün elbette yarar belki yeteri kadar ememiyodur miniğin❤️
Fyzpyrz ikos58 aynen bizde 4 ayligiz.ilk baslarda mama + meme gidiyorduk simdi nerdeyse gunde 1 kez bile zorla mama veriyorum.ama bende sutum artsin diye hep yiyorum.komposto tahin helvasi malt icecek.napalim emzirme donemi bitince vericez kilolari suan en onemlisi oglum😁
ikos58 deletedmom211 galactago ve bestlac damlalardan ıctım 2ser tane. Promalt, humana ve lactamıl anne cayları, kayısı hosafı, tahın helvası, en az 3 lıtre su.. Kım ne derse yaptım acıkcası ama bence tek yolu kafaya takmamak ve bol su ıcmekmıs
ikos58 Fyzpyrz aynen napalım ya 😁😁 hamılelıkte 4.5 kg aldım dogumdan sonra 7 verdım sonra 7 gerı aldım yanı cocuktan oncekı halım amann omrum boyunca hep sısmandım zaten 😂😂