Tumurcuq Valla ben hicbir seyi kesmedim beslenmemden. Cok gazli bir bebek de degildi kizim, belki onun da etkisi vardir. Her seyi yedim. Kola normalde pek tuketmem ama dogum sonrasi yemek yapamadikca pizza, hamburger vs soyluyorduk disardan. O zaman da yaninda kola iciyordum. Surekli icmezsen sorun olmaz.