Tahirhamzademir Oğlum 5 hafta erken doğan prematüre bir bebek. Şu anda 6 ay 1 günlük. Anne sütü ile besleniyor. Geçen hafta hemşiremiz ek gıdaya başlayabilirsiniz dedi ama ben prematüre diye tekrar hatırlatma yapmayı unuttum. Doktora da gidemiyoruz malum koronadan dolayı. bizim gibi prematüre olup ek gıdaya 6. Ayında başlayan var mı? Bazı kaynaklar doğması gereken tarihten itibaren 6 ayını doldurmuş olmalı diyor.
prenses3509 Tahirhamzademir bizde 30 haftalık doğduk 6 ay 1 haftalıgız ama doktorumuz 1 ay daha beklememız gerektıgını söyledi ufak ufak kayısı şeftali gibi meyvalar tattırmamızı söyledı.benım kızımda sadece anne sütü alıyor suan
Akademisyenanne Tahirhamzademir arkadasimin bebegi prameture dogdu. 5.5 aylikken doktoru ek gidaya baslatti.
Tahirhamzademir prenses3509 biz 35 haftalık doğduk. Ben Zaten arada bir kaç şey tattırdım. Geçen hafta patates püresi, yoğurt, kayısı falan verdim. Yoğurt ve kayısıyı karıştığımda kustu biraz. Genel olarak da kusan bir bebek ama. Yarın hemşiremizi arayıp tekrardan bir sorayım en iyisi. 🤷🏼♀️
BeyzaLivaLeyla Tahirhamzademir 4 hafta erken doğdu 6.ayda başladık ben 5.5 aylıkken tadımlara başladım
OzlemAlisa Tahirhamzademir 4 hafta erken dogdu kızım . 6. Ayda ztn yakalamıştık aylıklarını, boy , kilo, gelisim olarak. Doktorumuz baslaybilirsinz demisti
Hunilianne Tahirhamzademir doğması gerektiği tarihe göre başlamanız lazım. Kızım da 1.5 ay etken doğdu düzeltilmiş 5.5 aylık olunca doktor tadimlara başla dedi
Ccansuu Tahirhamzademir bir ay erken doğdu kızım da doktorumuz 5. Ayda yaşıtlarını yakalamış başlayabilirsin tadımlara demişti ben 6. Ayı bekledim doğduğu tarihe göre başladık 🎈
BelginYK Tahirhamzademir bizde 31 haftalık doğmuştuk. Doktorumuz 7.ayımızda başlattı ve devam sütü veriyordum onunda 7.ayımızda iki numaraya geçmiştik.
Tahirhamzademir Herkese çokk teşekkür ederimmm. Ek gudaya başlamamda sıkıntı yok sanırım. Oğlum çok şükür yaşıtlarını yakaladı. Kilosu, boyu ve gelişimi gayet iyi 🙏🏻 yine de hemşire ile Tekrar konuşacağım. herkese çok teşekkürler. İçim rahatladı 😊