Arensmoms Kızlar ben dün sezeryanla dogum yaptım ama karnımda öyle çok bi inme olmadı. Aşama aşama nasıl oluyor bi kilolar yapanlar bilgi verebilir mi☺️
Mommy_ Arensmoms Daha dur çok yenisin☺️ Rahmin toparlanmaya başladıkça, emzirdikçe gidecek o göbek merak etme. Sonrasında da dikkat edersin kalmaz bişey 😉
Minime Arensmoms sağlıkla büyüsün canım bebeğin bunları düşünme çok erken ben doğumdan çıktığımda eve gidip kilomu ölçmüştüm ve sadece 2 kilo vermiştim ödemden her yerim şişmişti sonra dikkatli yiyip içince hoppp gidiveriyor 🌷
Ikrazumra19 Arensmoms daha dur canim toparlanmasi kisiden kisiye degisiyor ama en erke 3-4 ayi buluyor birde mtlaka korse kullan
Mom8 Arensmoms 40 çıkıncaya kadar bir miktar iner 3 4 aya toparlanır. 1 hafta sonra doktora sorarak korse kullanabilirsiniz. İlk doğumumda 1 haftalık kontrole gittiğimde doktorum içinde birşey unutmuşum gibi görünüyorsun demişti bana😥
Arensmoms Mommy_ evet tahmim ettim hemen gitmicegini☺️ Ama acaba ne kadar zaman alır diye fikir almak istedim😊
Mommy_ Arensmoms Doğumdan sonra 15 gün kontrole gittiğimde ufacık bir göbeğim kalmıştı ve 12 kg vermiştim. Şimdi oğlum bir yaşına girmek üzere doğum yapmamış gibiyim. Biraz da bünye meselesi aslında. İlk başlarda verdiğim kilonun bir kısmını emzirirken geri aldım mesela süt olsun diye herşeyi yemekten 😊 Sonra biraz dikkat ettim kalmadı bişey 🤷♀️
Pamuk_seker Arensmoms hamileyken de çok büyük bir karnım vardı doğurdum yine büyük bir karnım kaldı ama zamanla zamanla öyle bir toparlamış ki eski pantolonlarımı giyiyordum düşün yani Eskiden de öyle düz bir göbeğim yok pasif ayva göbeğim vardı Şu anda da hemen hemen o göbeğime yaklaştın diyebilirim diyetle de verirsin kilonu yağ yakıcı şeyler içersin Tabii bunlar için daha Henüz çok erken😁
Seyma-55 Arensmoms 7 ay oldu doğum yapalı 26 kilo aldım .Hastaneden cktgmda 8 kilom gtmisti ama cok fazla ödemim vardı şiştim sonradan indim .20 kilo verdim 40 ım çkanada kadr 6 kilo yapştı gitmiyor .Ama göbeğim hala benimle 😊 Ben canm yandğı icin korse takamadm
SenaKarabey Arensmoms 4 gün sonra 3 ay olacak doğum yapalı. Doğumdan çıktım eve geldiğimde 6 kilo gitmişti sadece. Evde kala kala 4 kiloda üstüne ekledim 😂. Hamileyken gören inanmıyordu hamile olduğuma o kadar fit bir hamileydim şimdi göbeğim 5 aylık gibi 😂😂 aynalara küstüm 😂
Betul055 Arensmoms zamanla iniyor karın ama süt yapıcı şeyler yiyin dikkat edin kendinize. ben 20 günde 11 kilo vermiştim. Karnım çok az kalmıştı ayva göbek gibi
Nurhnm Benim bi anda gitti ama bundan dolayı aşırı sarkıklık oldu ve hamilelikte çatlamayan karnım çatlak doldu kendimi çok kötü hissediyodum neyseki baya bi düzeldi sarkıklık. Yavaş yavaş inmesi daha iyi bence bu kadar sarkıklık olmaz.