Pişigin nedenini bulmak lazım yoksa herkesin yazdığı gibi bir çok çeşit krem vs var hangisinin iyi geleceği belli olmuyor.
Alerji veya emziriyorsan yediklerinlen asitli olan birşey etkilemiş olabilir. Bezi pişik yapıyor olabilir. Bunu önce bir takip etmek lazım.
- sık bez değiştirme ve en az 15 dk günde havalandırma
- temizlendikten sonra çok iyi kurulama
- sudocrem+yeşil tüp arko krem karışımını çok ince bir şekilde sürmeyle geçirdim.
- zeytinyağını bir tavada ısıtıp soğuduktan sonra da sürebilirsin. Çok etkilidir. Ayrıca tüm vücuduna bu şekilde zeytinyağ ile masaj da yapabilirsin.