sutkokusu zaten sırf bu sebepten yrendyoldan soğudum zammı bilerek atıyorlar sırf yüzden elli de inseler eski standart fiyatı ile satsınlar diye hele bide şu fenomenler sanatçılar yok yukarı kaydırın aldın diye diye Trendyol daha beter oldu saçma sapan bir hal aldı sinir oluyorum