Kızlar bebeğim üç ay 13 günlük. 3. Aya kadar Akşam uykusuna kendi emzikle dalardı gözleri açıkken. 3.aya geldik akşam uykusuna direniyor emzirip koyuyorum uyuyor oluyor koyunca birden kıpırdanmaya başlıyor kendini uyandırana kadar beşikte kıpırdanıyor bunu neden yapar ya da ne yapmalıyım eskisi gibi emzikle kendi kendine hiç uyumuyor uykuya ağlayarak geçiyoruz zaten. Gece de saat başı kalkıyor emziripkoyuyorum kıpırdıyor kıpırdıyor kendini uyandırana kadar. Bugüne kadar asla gece kaldırmadım uyandırmadım akşam 6da yatırırdım 3aylık oldu 8e çektim hava da geç kararınca. Yani gecenin ortasında uyandığını hiç bilmem. Ama o uykuya şıp diye kendi geçen bebek şu an niye böyle yapar anlamış değilim bi sorunu mu var ki?