Deletedmom276
Teşekkür ederim 🤗 takip ediyorum kendisini, ama görmedim. Zaten çoğu instagram fenomeni kullanıyor anladığım kadarıyla, onun haricinde bir tane bile kötü diyen duymadım. Trendyolda bir yorumda ocakta 2300 e aldığını yazıyordu şu an 3300.. Daha da artar belki sizin de bilginiz olsun alacaksanız.. çünkü telefonları da o hızla arttı maalesef 😣