Meltemadaa
Merhaba hanımlar bebeğim şu an 33 günlük dünden beri 3 4 saatte bir acıkmaya başladı önceden olsa 2 saatte bir acıkırdı sanki birazda iştahsızlık var gibi ya da ben evham yaptım bilmiyorum. Sizce büyüdüğü için mi yoksa başka bi sorun mu var ☹️☹️
Meltemadaa
[bilinmeyen] emmiyor yemiyor hiç bir şekilde acıkmadan ağzını kapatıyor
Meltemadaa
[bilinmeyen] emdirirken sütüm fışkırıyor bu yüzden de memeyi almıyor ama emmek istiyor. Biberonla sağıp veriyodum biberonu da istemiyor ama işte emerken de bu durum olduğu için ememiyor 😔 sağıp boşaltıp öyle emdirmeyi denedim ama yine aynı
Maviss
[bilinmeyen] hipoglisemi ne demek