ElifEslem Kızlar bu uzun zamandır var doğum lekesidir diye düşünmüştüm ama gittikçe yukarilarda da olmaya başladı sanki sizde de varmı doktora götürüym mü
aysegultunc ElifEslem benim kızımda da aynı şekilde var. doktor herhangi bir şey sürme kuru tutmaya çalış geçer dedi :/ biraz terliyor ve kucağımda uyuyor da bizim ondan oluyor sanırım
GokturkAlp ElifEslem Azalmadı çoğaldı ise bencr doktora götürün, egzama vs olabilir. Ama çocuk doktoru mu yoksa dermatoloji mi onu bilemiyorum. Onu bir hastaneye sorarsınız.
aysegultunc ElifEslem kusura bakmayın geç oldu. yok bizim kabuklanma olmadı. bence doktorunuzla bi görüşün daha da ilerlemeden
ozlem3561 Benim kızımda vardı doğdunda ben öyle düşünmüştüm ama öyle değil geçiyor çok sıcaktan oluyor sürekli enseden terledikleri için 😊