Merryy 6.ay aşımızı olduk aşı yerinde sertleşme var ne yapmam gerek sertliğin gitmesi için başına gelen var mı acaba
Sumre0681_ Merryy evet genelde herkeste oluyor doktorum her alt açmada bepanthen ya da hametanla azar azar ov demişti bir haftayı bulmadı geçti
Zerr Merryy Hemşire söylemedi mi ne yapmanız veya yapmamanız gerektiğini. Bence yarını bekleyin sorun telefonla.
Merryy Zerr çok fazla durmak istemedik sağlık ocağında aşıyı vurdurup çıktık hemen. Pek konuşma şansımız olmadı insan tedirgin oluyor bu dönemde.