Kızlar sütü genelde göğsümde sıcakken veriyordum ama şimdi eşim evde iş yaparken o sütle kızımı sakinleştirsin istiyorum kaç saat sonra verebilirim en geç bide nasıl saklıyorsunuz biberona koysam dolaptamı beklemesi gerek sonra nasıl ısıtıyorsunuz bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim