Kızlar simdi bir postta gördüm 4 aylık bebeklerin boy kilosu herkes yazmış 64,68,70 ama benim bebeğimin boyu 58 cm ve hemşire hiç birsey demedi koronadan dolayı aşıyı yaptı yolladı acaba bir sorun mu var 50 cm doğdu. Birde arkadaşlar hipp mamanın boy uzattığını burda bir kaç kişiden duymuştum ne kadar doğru acaba bileniniz var mı ?