Ben aldım canım güzel incecik bir bez. 6 saate kadar kuruluk diyor gerçektende taşırma sızıntı gibi şeyler söz konusu değil. Her bebek farklıdır ama bence güzel. Ben prima premium, soffie, evy bayb, padlerss molfix kullandım hepsinde de pisik oluyor bundada oldu. Ama bu benim bebeğime alakalı. Onun dışında ki yönleri güzel. Yapıştırma yerleri güzel yapışıyor. Sızıntı yapmıyor.