Ozgemir05 geceleri koy canım şimdilik 2 saatte bir ki göğüslerin uyarılsin süt oluşması için bebeğin de zamanla komple biberonu bırakıp sadece seni emmeye alışacak. Komposto ne seviyorsan ondan yapabilirsin çilek , vişne , kuru üzüm kuru kayısı gibi ben bir dönem çilek ondan sonra da uzunca bir süre kuru kayısı ve kuru üzümden yaptım . Birer paket al dok tencereye şeker ekle biraz sonra tencerenin ağzına kadar su koy kaynayınca şekerini kontrol et damak zevkine göre yine ekle olmadı . Sonra soguyunca iç bardak bardak üstüne de bol bol su iç gece yatmadan da rezene içersin üstüne de uyursan güzel bir şekilde sütünün olmaması için hiçbir sebep yok . Başta gece uyanmak zor oluyor ama uyanıp mama yapmak yerine emzirmek daha pratik ve daha kolay emin ol bunun rahatlığına alışınca hiç biberon vermezsin bile .