Günaydın arkadaşlar, dün akşam bebeğim normal bir şekilde balkonda otururken sırt üstü düştü basının arkası beton zemine çarptı görünürde herhangi birşey yoktu, bir on dk aralıksız ağladı kusma vs olmadi. Şuan uyandik herhangi bir sorun goremiyorum ama endişeliyim çok. Doktora götürmeli miyim ? Bu arada bebeğim 9 aylık.