Merhaba kızımın kafasında mevcut. Bıngıldağın tam üstünde. İlk doğduğunda kızarıktı zamanla ceviz büyüklüğüne geldi. Çocuk cerrahısı böbrek, karaciğer ve kafasına us çekti herhangi bir sıkıntısı yok. Yeme ve görmede sorun yaratacak bir bölge olmadığı için biz ilaç tedavisine başlamadık çünkü ilaç yetişkinlerin kullandığı kortızonlu bir ilaç. Bebegin kalp ritmini değiştirip kan şekerini düşürüyormuş. Ayrıca şuan 7 aylık ve gözle görülür şekilde küçülme var. İçinizi ferah tutun en son plastık cerrahısıne goturduk en geç 4 yaşına kadar geçer dedi.