Bizim de doğuştan kalçada onkoloji bölümünde takipteyiz dideral ve göz damlası başlatıldı ve her ay kan vermek zorundaydık bu ilacı içtiği için ama çocuk kan vermekten perişan oldu her ay bıraktım bir buçuk yaşında aylardır vermedim ilaç bu kadar kurmızı değil tabi ama duruyor daha soluk ama bazen kızarıyor bazen soluyor çok enterasan şekilde neye göre değişiyor bende anlamadım etlülde emarı var bilmiyorum bakalım