ARASBULUTTOPRAK ben onu Doğumdan sonra yaklaşık 6-7 ay çektim :(
o kadar fena olmuştum ki yürüyemiyordum bile ağrısından.
maalesef eczacı da bana kremi emzirdiğim için kullanamayacağımı söylemişti.
sıcak su torbasını afedersin popoma yaslayıp yatıyordum, o biraz ağrısını hafifletiyordu.
sonra çareyi göğüs kreminde buldum, kuzenim eczacı, Doğumdan sonra bana kendi hazırladıkları doğal bir krem göndermişti göğüs yaraları için, içinde kullanılan bir yağ -adını unuttum- yara iyileştirici özelliği varmış.
oraya da kullanabilir miyim dedim kullan dedi, gerçekten de o krem çok iyi geldi.
nereye gitsem mutlaka çantama ilk o kremi koyuyordum.
Günlerce sıvı beslendim her gün kayısı yedim ama yine de aynıydı :(